De flesta leveranser når fram i gott skick, men ibland kan transportskador uppstå. Om detta händer ber vi dig att skicka in nödvändig fotodokumentation inom 3 dagar efter att du mottagit ditt paket. Detta gör att vi snabbt kan lösa problemet och skicka en ersättningsvara utan extra kostnad.
Viktigt: Kontrollera din beställning direkt vid leverans, även om du inte planerar att använda produkten omedelbart.
Så gör du en skadeanmälan
För att behandla ditt ärende, vänligen skicka ett e-postmeddelande till info@brainchild.dk med följande:
1. Ett foto av den skadade produkten
2. Ett foto av framsidan av paketet (alla fyra hörn ska vara synliga)
3. Ett foto av baksidan av paketet (alla fyra hörn ska vara synliga)
4. Ett foto av den inre förpackningen (bubbelplast, luftkuddar etc.)
5. Ett tydligt foto av fraktetiketten
Vänligen inkludera ditt ordernummer och en kort beskrivning av problemet i ditt e-postmeddelande.